Nieuwe merkverschijningSwinkels Family Brewers

“Bavaria is de naam van het succesvolle pils in de blauwe kratjes”

En tot voor kort de naam van de wereldspeler met 26 verschillende biermerken, waaronder Palm en La Trappe. Toch bleef de markt Bavaria door de naam enkel en alleen associƫren met het pils. Dit stond de verkoop van andere merken steeds meer in de weg. Tijd voor een andere aanpak waarbij het pils wel de historische naam Bavaria moest blijven dragen.

Ontwikkeling nieuwe merkstijl

Het Amsterdamse N=5 bedacht het merkconcept van Swinkels Family Brewers, de mondiaal opererende brouwer. Smidswater werkte dit merkconcept uit tot een volledige huisstijl en verzorgde de huisstijlimplementatie.

Van strategie naar design

Smidswater ontwikkelde deze stijl door in online media, drukwerk, fotografie en video. Samen met Swinkels ontwierpen we het visual design en interactie-ontwerp voor de company-website, inclusief bijpassende illustraties en infographics. De realisatie en implementatie van de website werd uitgevoerd door het digital team van Deloitte.

Fotografie & videoproductie

De fotografie en corporate videoproductie werd gerealiseerd in samenwerking met Twelve Photographic Services. Inmiddels is Swinkels Family Brewers erg goed ontvangen in de media.

Group 12 Created with Sketch.
Group 25 Copy Created with Sketch.
Group 9 Copy Created with Sketch.
Group 8 Copy Created with Sketch.
Group 8 Copy Created with Sketch.
Group 16 Copy Created with Sketch.

Meer weten?

Voor overleg of vragen kun je contact opnemen met Roel
Naam is verplicht
E-mail is verplicht
Bericht is verplicht

* verplicht