Internationale uitrol van nieuwe huisstijl Randstad

  • Tech en Touch staat centraal in de strategie van Randstad. Technologie is mondiaal de game changer in het matchen van vraag en antwoord op de arbeidsmarkt. Tegelijkertijd blijft het persoonlijke contact superbelangrijk. De nieuwe huisstijl van Randstad geeft het merk de gewenste lading. In 34 landen uitgerold!

    Hart van de stijl vormen de meer dan 200 iconen. Sommige overdrachtelijk en abstract, andere juist specifiek en verhalend. De iconen zijn zeer herkenbaar, zeker in het gekozen kleurenpalet, en komen digitaal zeer goed tot hun recht. Ze hebben een onderscheidende Randstadsignatuur.
    Voor de veel gebruikte posters, flyers en brochures zijn templates gemaakt en in de brandtool geplaatst. Alleen al in de eerste maand van de lancering zijn 40.000 items gedownload uit de brandtool.
    Natuurlijk speelt het vertrouwde papier nog steeds een rol. Fijne publicaties om vast te houden en door te bladeren. Genieten! Genieten is het ook in de digitale wereld. We maakten tientallen herkenbare animaties rond het thema Human Forward voor gebruik in social media.
      Het jaarverslag is een goed voorbeeld van een hybride toepassing. Het is een interactieve pdf, van waaruit eenvoudig een drukwerkbestand kan worden gegenereerd.

      De stijl leent zich ook heel goed voor storytelling. Verhaaltjes die een glimlach op de lippen toveren, sympathie opwekken of iets uitleggen.

      Met duizenden items is deze huisstijl van Randstad een goed voorbeeld van de ontwikkeling en implementatie van een grote huisstijl.

      Meer weten?

      Voor overleg of vragen kun je contact opnemen met Edsco
      Naam is verplicht
      E-mail is verplicht
      Telefoonnummer is verplicht
      Bericht is verplicht

      * verplicht

      Wat onze klanten zeggen

      Smidswater heeft een prestatie van formaat geleverd! In korte tijd hebben ze honderden ontwerpen gemaakt die we hebben gebruikt voor de internationale uitrol van onze nieuwe huisstijl. Daarnaast hebben ze een bijdrage geleverd aan het trainen van tientallen Randstad collega's uit Europa en in de VS. Deze succesvolle samenwerking zullen wij voortvarend voortzetten. Buitengewoon professioneel en plezierig!

      Joost Schriever

      Global director marketing Randstad