Stek: van huis naar thuis

Woningcorporaties ‘Trias Woondiensten’ en ‘Pago’ fuseerden: het nieuwe bedrijf moest op zoek naar een nieuw herkenbaar karakter. Cruciaal: een overtuigende naam waar alle partijen, huurders en medewerkers hun schouders onder konden zetten. Dat werd Stek! Smidswater verwerkte zorgvuldig de kernwaarden van alle betrokken partijen in de nieuwe corporate identity. Luisteren, actie ondernemen, betrokken en betrouwbaar zijn... Daar draait het nog steeds om bij deze woningcorporatie in de Bollenstreek. Het motto Waar je thuis bent versterkt het warme gevoel dat Stek uitdraagt naar huurders (en sluit aan op de interne missie). Het merk Stek staat als een huis!

  • Identiteitsonderzoek
  • Nieuwe merknaam
  • Merkstijl en logo
  • Relatiemagazine
  • Website
Stek: van huis naar thuis
Stek: van huis naar thuis
Stek: van huis naar thuis
Stek: van huis naar thuis
Stek: van huis naar thuis
Stek: van huis naar thuis
Stek: van huis naar thuis
Stek: van huis naar thuis
Stek: van huis naar thuis