Experience the world of UP

Naast de cruiseterminal van Amsterdam staat de IJ-Toren, een indrukwekkend kantoorgebouw. Zo’n gebouw waarvan je denkt: wat moet het heerlijk zijn om over Amsterdam uit te kijken vanachter je bureau. Wat de marketingcommunicatie betreft was het gebouw, eigendom van CBRE, echter naar binnen gericht. De kernkwaliteiten, zoals het magnifieke uitzicht, kwamen niet aan bod. Hoe krijg je een dergelijke gebouw – met leegstand – weer in the picture? Smidswater ontwikkelde een nieuwe naam en een nieuw verhaal. Het gebouw werd omgedoopt tot ‘UP, Office Building’. UP om de unieke hoogte en dynamiek van het kantoorgebouw te verwoorden én de nadruk te leggen op Urban Professionals: de doelgroep die bewust kiest voor werken en ondernemen in het Amsterdamse havengebied. Inmiddels stromen nieuwe huurders toe; ze herkennen de kracht van het gebouw en locatie.

  • Positioneringsonderzoek
  • Merkstijl en merknaam
  • Website en verhuurbrochure
  • Interior branding
  • Video
Experience the world of UP
Experience the world of UP
Experience the world of UP
Experience the world of UP
Experience the world of UP
Experience the world of UP
Experience the world of UP
Experience the world of UP
Experience the world of UP