Make it happen

Rotterdam is een haven van pioniers. In de dynamische wereld van logistiek en industrie betekent stilstand achteruitgang. Daarom zoeken ze in Rotterdam continu naar antwoord op de vraag hoe het beter, slimmer, efficiënter en duurzamer kan. Dat geldt ook voor de communicatie. Een goed gesprek aangaan met stakeholders vormt altijd de rode draad. Of het nu gaat om de havenapp, het interactieve jaarverslag of het internationale magazine. Stakeholders worden overal ter wereld opgeroepen om mee te denken over een nóg betere haven. Recent is bovendien het Rotterdamse motto ‘Make it happen’ door het Havenbedrijf geadopteerd. Aanleiding om de merkverschijning aan te scherpen en ook intern de energie op te roepen die het motto losmaakt. De binnenkant van het kantoor krijgt een ander smoel.

  • Publishing
  • Digitale oplossingen
  • Magazines
  • Merkontwikkeling en huisstijl
Make it happen
Make it happen
Make it happen
Make it happen
Make it happen
Make it happen
Make it happen
Make it happen
Make it happen