Klein College: de kracht van employer branding.

Sterk werkgeversmerk

Wat wil je als werkgever betekenen in het leven van je werknemer? Dat is waar het om draait bij employer branding. Het onderwerp is hot. Ter illustratie: er wordt 40% meer op de term gegoogeld dan 3 jaar geleden. Als bedrijf heb je simpelweg een employer branding strategie nodig om talent binnen te halen en te behouden.

Twee topsprekers praten je bij tijdens ons Klein College over dit onderwerp. Over het eerlijke verhaal van het Havenbedrijf Rotterdam en over de insights van de employer branding bij Albert Heijn. Start het jaar 2019 goed en schuif aan in onze collegebanken.

O ja, na afloop van ons Klein College heffen we graag het glas met jou op het nieuwe jaar.

Wanneer:16 januari 2019
Tijd:16.30 tot 20.00
Waar:COMM, museum voor Communicatie, Zeestraat 82 in Den Haag

Astrid Jonker
(Directeur HR, Havenbedrijf Rotterdam)
 

Astrid Jonker (45 jaar) is afgestudeerd als psycholoog (neuropsychologie) en werkt sinds 3,5 jaar als Director Human Resources bij het Havenbedrijf Rotterdam. Steekwoorden zijn: zakelijk, rechtlijnig, vernieuwend, sociaal en maatschappelijk betrokken. In haar functie is zij verantwoordelijk voor het hr-beleid en bevordert zij de kwaliteit, wendbaarheid en vitaliteit van de 1.200 medewerkers binnen het Havenbedrijf. Onder haar leiding is de eigenzinnige en intrigerende employerbrandingcampagne Come, Grow, Go ontwikkeld.

René Herremans
(Director Employer Branding & Employee Engagement, Albert Heijn.)

René Herremans is Director Employer Branding & Employee Engagement bij Albert Heijn. Daarnaast is hij zelfstandig consultant. Hij deelt met ons de kern van zijn visie op Employer Branding, hij introduceert de volgende letter in het marketing alfabet, de marketing R’s van arbeidsmarketing en het belang van conversation marketing. Hij illustreert deze visie via de praktijkcase voor de werving van bijbaners bij Albert Heijn

Ben jij erbij?

Wees verzekerd van een plekje en meld je (en jouw collega's) snel aan.