Klein College: de ultieme customer journey.

Eens in de zoveel tijd organiseert Smidswater een Klein College. Om communicatie-kennis van experts te delen met een selectie van onze klanten en beste relaties, én natuurlijk om gewoon ouderwets te borrelen en bij te praten. Voor de eerste keer organiseren we ons Klein College in het vernieuwde COMM, het museum voor communicatie in Den Haag. College-onderwerp: de ultieme customer journey. Wij willen graag dat jij erbij bent!

Wanneer:12 september
Tijd:16.30 tot 20.00
Waar:COMM, museum voor Communicatie in Den Haag

In de huid van de klant

De ultieme klantreis! Hoe krijg je dat voor elkaar? Check in bij twee leidende customerjouney-experts tijdens het Klein College in september. In nog geen twee uur tijd hoor je de nieuwste inzichten, modellen én maak je kennis met een van de meest opwindende klant-reizen van dit moment: die van een klant bij Picnic. Gegarandeerd doe jij hier véél inspiratie op een thema waar iedere organisatie van dit moment mee bezig is.

Kees Kerkvliet
(managing director TOTE-M)

De missie van Kees: Nederland elke dag een stukje klantgerichter te maken. Dit doet hij als managing director van TOTE-M, een adviesbureau op gebied van customer experience, en als kerndocent van de Customer Journey opleiding aan de Beeckestijn Business School.

Ruben Vermijs
(digital marketing leader Picnic)

Creating happiness, dat is de opdracht van Ruben bij Picnic, de snelgroeiende online supermarkt. Hij is hij verantwoordelijk is voor de marketingaanpak en uitrol van het bedrijf. Eerder heeft hij als Commercial Director bij ITNEXT verschillende initiatieven succesvol in de markt gezet. Hiervoor ontving hij een Gazelle Award.

Ben jij erbij?

Wees verzekerd van een plekje en meld je (en jouw collega's) snel aan.