Branding Icon 3 Green

Corporate identity: breng je merk tot leven

Van strategie naar een merk tot leven brengen. De ‘stijl van het huis’ manifesteert zich in de huisstijl en alle vormen van communicatie en gedrag. Vanaf nu draagt je huisstijl direct bij aan je marketingkracht.

Digital first. Je merk digitaal zichtbaar maken.

Bij de huisstijlontwikkeling kijken we altijd naar hoe je merk in de digitale wereld zichtbaar wordt. We zien de online merkverschijning als de kern van je communicatie en bedrijfsvoering. Immers, daar bevindt zich de (potentiële) klant, daar vindt als eerste de vergelijking met concurrenten plaats en ontwikkelt zich een eerste indruk van de organisatie en identiteit. Alle contacten daarna moeten die eerste indruk versterken. Het communicatiehuis richten we in door de customer journeys van je doelgroepen in kaart te brengen en effectieve touchpoints op te zetten. Ook je interieur biedt volop mogelijkheden om je merkt tot leven te brengen. Los nog van het esthetisch genoegen dat een zorgvuldig gekozen ‘branded environment’ heeft en het gevoel van trots dat het oplevert, blijkt uit onderzoek dat het ook leidt tot een hogere productiviteit.


Iedereen meenemen in de nieuwe merkontwikkeling.

Buiten winnen is binnen beginnen. Veel grotere organisaties hebben een sterk merk, maar interne organisatieontwikkelingen of bedrijfscultuur leiden er soms toe dat medewerkers weinig verbinding voelen met het merk en de organisatie. De nieuwe merkontwikkeling is dan een goed moment om de organisatiecultuur te versterken. Smidswater weet hoe je merken en mensen met elkaar moet verbinden.

Meer weten?

Laat je vrijblijvend adviseren door
Naam is verplicht
E-mail is verplicht
Bericht is verplicht

* verplicht

arrow_drop_up arrow_drop_down