Content: focus op je community

Elk merk en elke organisatie heeft zijn eigen verhaal, de corporate story. Een verhaal dat laat zien waar je voor staat, wat je roots zijn, wat je mentaliteit is, waarom je als organisatie bestaat en waar je over wilt praten. Kortom, dé basis voor het gesprek dat je met al je stakeholders voert.

Contentstrategie

Verhalen en waardevolle contactmomenten.

Welke boodschap deel je op welk moment op welk platform en wat zijn daarbij je doelstellingen? Die antwoorden zijn de bouwstenen voor een slimme communicatie- en contentstrategie. Die strategie vertalen we in een aanpak met veel waardevolle contact- en communicatiemomenten met leden van je community.

Conceptontwikkeling

Een sterk concept dat emotioneel prikkelt.

Of het nu gaat om een arbeidsmarktcampagne of een advertentiecampagne op Facebook; alles begint met een sterk concept. Het idee waardoor de ontvanger allereerst emotioneel wordt geraakt en geprikkeld om te luisteren, te praten of in actie te komen.
Vanuit het concept ontwikkelen we uitingen die je kunt inzetten in je online of offline campagnes. Vanzelfsprekend zorgt monitoring via slimme dashboards voor het voortdurend aanscherpen van je uitingen.

Uitvoering

Content die je raakt, betrekt en informeert.

Smidswater heeft een team van contentmakers (van video tot copy) die werken vanuit je merkuitgangspunten en het concept. Zij verdiepen zich goed in de behoefte(s) van je community. Alleen dan behaal je de geformuleerde doelen!

Nice. En verder?

Contentmanagement is een breed begrip. Bekijk hier wat we voor jou kunnen betekenen.

Meer weten?

Voor overleg of vragen kun je contact opnemen met Edsco.
Naam is verplicht
E-mail is verplicht
Bericht is verplicht

* verplicht

arrow_drop_up arrow_drop_down