Content Icon 2 Green

Conceptontwikkeling vereist creativiteit en een sterk merk

Vanuit je merkfundament en positionering volgt het creatieve concept. De creatieve teams van Smidswater bedenken ijzersterke creatieve concepten die ervoor zorgen dat boodschappen aankomen en blijven hangen.

Consumentenpsychologie aan de basis.

Hoe zorg je ervoor dat jij je doelgroep raakt op een manier die past en aansluit bij je merk? Dat is het ambacht van conceptontwikkeling. In creatieve teams – altijd in overleg of in samenwerking met de klant – zoeken we naar het haakje dat de juiste emotie of reactie losmaakt. Creativiteit werkt alleen, volgens ons, op basis van kennis en inzicht. Daarom werken we in onze creatieve teams veel op basis van inzichten uit de consumentenpsychologie.

Een concept dat herkenning oproept.

Elk creatief concept en bijbehorende uitwerking – advertentie, brochure of campagne – is pas echt waardevol als het is gemaakt op basis van de corporate identity en huisstijl. Alleen dan ervaart de ontvanger een uiting die hem of haar raakt en tegelijkertijd herkenning oproept omdat het past in de bekende stijl.

Meer weten?

Laat je vrijblijvend adviseren door
Naam is verplicht
E-mail is verplicht
Bericht is verplicht

* verplicht

arrow_drop_up arrow_drop_down